Flitteres? Lófasz???

A flitteres lófasz olyan gyűjtőfogalom, ami egyaránt helyettesíti a képernyőn szállingózó kedves fiszfaszokat és a fölösleges funkciókat, mint a kvarcóra, a névnap és a valutaváltó...

Utolsó kommentek

  • lepisma_saccharina: ftsdt.com ;-) (2009.03.22. 12:12) e-Egyház 2.0
  • Tóni, aki nem valódi: www.blameliberalism.com/files/1702387/uploaded/shirt09i'mprochoice300x300_1.jpg (2008.04.08. 01:32) F the P
  • Hópihécske: Kívánok neked és minenkinek! Szerető társat, családot Vele egészséget, boldogságot Megérdemelt ... (2008.01.02. 01:15) F the P
  • pumpa: Hát, elképzelhető, hogy alkalmomadtán fabrikálok ide is, de idő tekintetében nem állok túl jól... ... (2007.11.29. 17:09) F the P
  • Hópihécske: Szia rl ! örülök, hogy vagy és előkerültél. Már hiányoztak az írásaid . Itt a pumpa –ba is írsz re... (2007.11.26. 00:08) F the P
  • Utolsó 20

(...) #1

2007.04.26. 17:15 | 6 komment

- Üljön le, legyen szíves!

- Nem tudok ülni, légszomjam lesz, kell mozognom. (megáll, rugózik)

- Akkor legalább a fal mellett menjen, ha kóvályog, meg dülöngél az zavaró!

- Vak vagyok.

- Hát, bazmeg...

- Hányan vannak még előttem?

- Honnan tudjam?

- Itt dolgozik, nem?

- Itt, de nem azt. Üljön le!

- Beteg vagyok...

- Nem vagyok orvos, bassza meg, ez nem rendelő, vagy kórház! Vegyen nagy levegőt és maradjon nyugton, legalább egy ideig. Fontos dolgom van, nem is egy.

- Mivel foglakozik?

- Miköze? Maga jött. Mit szeretne? (olvas)

- Az elnökkel beszélnék...

- Nincs. (olvas)

- Ma?

- Itt. Elnök. (olvas)

- Innen nehéz lesz folytatni a beszélgetést...

- Mert magának nincs témája.

- Az nincs, az igaz...

(...)

Címkék: ...

A bejegyzés trackback címe:

https://flittereslofasz.blog.hu/api/trackback/id/tr1663914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyap 2007.04.26. 22:30:50

-Téma?
-Az mi?
-Hát persze.

Lam 2007.05.08. 23:35:56

Na vmi újat már.

Hópihécske 2007.05.11. 11:30:32

szia rl! ugyan nem szeretem magam szőkének, nálad belefutottam, de hiányoznak más nézőpontú írásaid! fejlődni akarok! :-))) mikor lesz a következő? Csak úgy kb. most van a szülinapom, csak a kedvemért! :-)))) Ez nem macera! Üdv.

rl · http://www.flittereslofasz.blog.hu 2007.05.14. 09:45:28

Boldog szülinapot! Lassanként megint lesz valami, csak sokat melóztam, az agyam meg kong az ürességtől... Ne add fel, rövidesen... Neked nincs blogod?

Hópihécske 2007.05.16. 12:37:29

Sziasztok! Szia rl!
Ha tényleg érdekel igen, de teljesen más stílus és kezdő vagyok! Úgy olvasd majd, hogy életem első versei! Ott kezdtem! : - ) Azért a véleményedre kiváncsi lennék! És mindenkiére!
Egyébként neked szerintem limonádé lesz!: - ) Még valami, ha nagyon rossz a vélemény, van lehetőség elküldeni csak nekem, hogy a többiek ne lássák! :-((((( A rossz vélemény is építő jellegű, még számomra is, pl "szőke" tehát, azt is szeretném hallani, olvasni!
köszi az érdeklődést! A többieket is szivesen látom az oldalamon, de rájuk is érvényes! Még élvezem! :-) A nevem ott más ne lepődjetek meg! üdv neked rl, és üdv a többieknek is! Várlak benneteket!
www.naplom.com/naplo/NeveletlenHercegno/aktualis
süti beállítások módosítása